Το άρθρο της εβδομάδας. Δημιουργεί το μάρκετινγκ ανάγκες;

Share:
Παρά την αρκετά διαδεδομένη άποψη για το αντίθετο, το μάρκετινγκ δεν μπορεί να δημιουργήσει ανάγκες. Θα ήταν ευχής έργον για τα απανταχού στελέχη του (και ίσως όχι ό,τι καλύτερο για όλους τους άλλους), αλλά δεν μπορεί. Αν μπορούσε, σίγουρα δεν θα αποτύγχαναν το 80% των νέων προϊόντων σε παγκόσμιο επίπεδο! Κι αυτό πρέπει να το […]



Διαβάστε όλο το Άρθρο…

Previous Article

Υποχώρησε από τα υψηλά τριών μηνών το αργό

Next Article

Συνεχείς συσκέψεις στο ΥΠΟΙΚ για φορολογικό, τράπεζες και «ραντεβού» με θεσμούς

Μπορεί επίσης να σας αρέσουν:

Recommended
«Σκανάρισμα» εκκρεμοτήτων και καταμέτρηση εσόδων – δαπανών από τον νέο…