Δυναμική προβολή της Ρόδου στη Σερβία

Share:
Με κύριο όχημα επικοινωνίας αφενός το δυνατό brand name της Ρόδου, τη διατήρηση και εξέλιξη του, αλλά και όλα όσα το συνοδεύουν, από την ιστορία, τον πολιτισμό και τη φυσική ομορφιά μέχρι τον εναλλακτικό τουρισμό, τις δυνατότητες διακοπών πολλαπλών επιλογών και εμπειριών (experiences) και αφετέρου το γεγονός ότι η Ρόδος είναι ένας ασφαλής προορισμός, ξεκίνησε […]



Διαβάστε όλο το Άρθρο…

Previous Article

[ΦΩΤΟ] Εγκρίθηκαν από το ΚΕΣΑ δύο μεγάλα έργα σε Αγρίνιο και Φωκίδα

Next Article

Πολύ υψηλός κίνδυνος πυρκαγιάς (κατηγορία κινδύνου 4) για αύριο, Σάββατο 17 Ιουλίου 2021

Μπορεί επίσης να σας αρέσουν:

Recommended
Σύμφωνα με το Χάρτη Πρόβλεψης Κινδύνου Πυρκαγιάς που εκδίδει η…